MyMoney

“Serieuze geldzaken zijn veel te lang onnodig ingewikkeld gemaakt.
Daarom sluit de Stichting Pensioenclaim zich aan bij een nieuw initiatief: MyMoney.
Een praktische app waarmee je jouw financiële situatie snel en eenvoudig in beeld hebt én houdt.” aldus Theo Gommer, managing partner van Gommer Pensions Group uit Tilburg.

Eén overzicht
“Met de app heb je je AOW, pensioen, spaargeld, beleggingen, lijfrentes, verzekeringen en woningwaarde in één handig overzicht. Je kunt er zelfs de waarde van je bedrijf of een mogelijke erfenis in meenemen. Een superhandige tool om te bepalen of je financieel ‘on track’ bent. Duidelijk, zonder poespas en altijd actueel.”

Zelfstandig ondernemers / ZZP-ers
Voorzieningen voor nu en later kun je op vele verschillende manieren vorm geven en opbouwen. Van bankproducten, beleggingen tot verzekeringsproducten. Ook daarbij wil je geen te hoge kosten en premies betalen. Je wil een echt inzicht hebben in de kosten en premies en bij een als er sprake is van onredelijke kosten en premies wil je het herstel kunnen claimen.

Actueel
De app is makkelijk te vullen en geeft meteen een indicatie hoe je er financieel voor staat. Nu en doorgerekend naar jouw pensioendatum. Gegevens worden automatisch actueel gehouden en vergeleken met de peergroup van de gebruiker. Daarnaast rekent de app ook ook meteen uit hoeveel je nú al waard bent. Een superleuke gimmick, want serieus hoeft niet saai te zijn”.

Gratis
De MyMoney app is gratis te downloaden in de App Store en in Google Play. De basisfuncties blijven voor altijd gratis. Intussen wordt hard gewerkt aan een premium versie. Die nog meer inzicht geeft en planningsmogelijkheden biedt, nog meer informatie bevat en een nog hogere mate van nauwkeurigheid heeft. Probeer MyMoney naast jouw bank- en andere financiële apps. Wie weet bent je nu al ‘rijker’ dan je denkt!

Inzicht
Overzicht geeft inzicht. Een inventarisatie van ‘wat je hebt’ is een voorzet om een plan te kunnen maken als er ‘gaten’ zijn. Stichting Pensioenclaim staat je bij om zo nodig met claims de gaten, te hoge kosten en premies, te repareren.